10.nap szerda

2015.08.26 22:58

Nagyon repül az idő...

Szerda reggel van, az eső szemerkél...ma az utolsó kirándulásunkra megyünk Tintagelbe. Remélem mire odaérünk kiderül az ég.Így is lett.

Verőfényes napsütésben értünk oda, izgatottan vártuk, hogy a szél miatt megmászhatjuk e a hatalmas sziklákat, hogy láthassuk a végtelennek tűnő Atlanti óceánt. Minden szerencsésen alakult, bár a sziklák tetején nagyon erős volt a szél.Vékony ösvényen túráztunk felfelé, ami fárasztó volt, de megérte :-) Fahídon keltünk át a vízen két szikla között!!(na jó, majdnem összeért a kettő, de akkor is félelmetes volt lenézni a hatalmas magasságból..fényképet sem mertem készíteni )

Hihetetlen látvány fogadott /erős orkánszerű széllel, ami tényleg majd elvitt/, elénk tárult a gyönyörű kék-zöldes színű, fehér fodrokkal ékesített , tiszteletet parancsoló óceán. Ahogy néztem a távolban összeérő eget és vizet, elmerengtem, milyen apró és védtelen az ember ehhez az óriás erejű, néha békés,máskor romboló természeti csodához...olyankor pedig nem szeretnék a karmai közé kerülni...Valahol a távolban pedig ott van Amerika...

Próbálok feltenni képeket, remélem visszaadja ezt az érzést, amit mindenkinek látni kell egyszer.

Ja, és megkóstoltuk az itt készített ,eredeti pasty-t.(remélem jól írtam) ez egy változatos töltelékkel töltött tészta, félbehajtva,a széleit ilyen fodrosan benyomkodják. Én egy traditional pasty-t ettem, ami szerintem zöldséges töltelékkel van készítve, enyhén csípős, némi húst is éreztem benne, forró volt és ízletes.It was yummy:-)

Mára búcsúzom, mert holnap feladatok várnak rám a suliban, bemutató tanítás a többieknek..

I have no time to waste.I'm sorry i must be going now...Good night. See U tomorrow :-)

Vissza