2.nap Tuesday

2015.08.19 00:22

Hát nagyon jól aludtam az éjjel,pihenten ébredtem.

Reggeli után busszal mentünk be a központig, a High streetig, majd még egy kis gyaloglás a sulihoz, ami azért volt csodálatos, mert ragyogóan sütött a a nap, melegen és bátorítóan.A kollégiumban lakó lányokkal nagyon összetartunk, együtt próbálunk közlekedni. Nagy távolságok vannak, és meredek emelkedők,hídon kell átkelni,vigyázni a bal oldalas közlekedésre,még a biciklisek is bal oldalon mennek !:-) OMG:-)

A délelőtt már kicsit felszabadultabban telt, és már azt éreztem, I begin to enjoy ,kezdem élvezni az órákat. Sok érdekes, játékos feladatot kaptunk az elején, majd nehezebbek jöttek, de végig a szóbeliségé volt a főszerep. Új szavakat, kifejezéseket tanultam,-spin,wiry, and to be wired...Roger mesélt érdekes storyt arról, hogyan viszonyulnak az angolok a pókokhoz (majd elmesélem),ajánlott egy érdekes kis olvasmányt is ezzel kapcsolatban, a címe: Charlotte's web.

Az ebédszünetben kiültünk sütkérezni a suli előtti fűbe, gyönyörű napos idő volt!!!It was so wonderful!!

 Délután az órát Selina Jones tartotta, egy nagyon kedves idősebb hölgy, aki praktikus, a kicsiknél nagyon jól alkalmazható játékokat mutatott nekünk. Az egyikben hangszerekkel dolgoztunk, aminek én külön örültem :-) majd áttért a módszertani részre,ami ismét beszédközpontú volt, így a napom ismét hasznosan telt el.

A vacsora nagyon finom volt, Beef and Ale Pie,a fényképen látható.

Az este egy nagyon népszerű kocsmába, pub-ba vezetett a nem kis sétánk, kb. negyven perc gyaloglás oda -negyven perc vissza a folyó mellett. Megérte, mert egy nagyon kellemes, nyugodt helyre mentünk ,erről is teszek fel képet.

Nagyon késő van, ma is elfáradtam.Érdekes, tanulságos és hosszú napom volt.

This adventure will be an unforgettable experience in my life...

See you tomorrow. Good night :-)

 

Vissza