3. nap Wednesday

2015.08.19 21:53

Na mostmár tényleg elhiszem ,hogy Angliában vagyok...Esős, ködös, felhős reggelre ébredtem.

Délutánra volt betervezve a kirándulás a nemzeti parkba, úgyhogy magamhoz vettem az esőkabátot,  esernyőt, zárt cipőt húztam (miért is nem hoztam gumicsizmát?! :-D ), és sietve,de elértük a buszt, ami a belvárosba visz.A séta a sulihoz ma nem volt felhőtlen, a szó szoros értelmében :-)

A délelőtt Greg-gel érdekesen telt , sok játékos, de komoly tudást igénylő feladattal, ami nagy koncentrációt, odafigyelést igényelt. (Ja, a dugóhúzó nem is spin, ahogy tegnap írtam, hanem corkscrew.Sorry..Mostmár legalább tuti minden kedves blogolvasó megjegyzi :-D )

Alig vártuk, hogy eljöjjön a délután, hogy kiránduljunk!

Az eső szakadt, a szél fújt,a ködös, szomorkás idő nem akart múlni. De az angolok nem ijednek meg az esőtől.Hiszen náluk szinte mindennap esik.Esőkabátot vesznek, ernyőt tartanak és csinálnak mindent, ahogy egyébként szokták.A Dartmoor National Parkba való kirándulás sem maradt el emiatt. Lehet, hogy szebb látvány lett volna szikrázó napsütésben csodálni a gyönyörű zöld mindenséget, az óriási sziklákat, amik a semmi közepén hirdetik a természet varázslatos erejét. De mi boldogok voltunk, hogy így is eljuthattunk ide, ahol a birkák, tehenek és lovak szabadon legelnek,angol füvet, ami mindig zöld :-)még ha átázott is mindenünk tetőtől talpig...

A mai fotók végén akinek kedve van lefordíthatja a feliratot...

Mára ezzel búcsúzom.

I wish you a pleasant celebration in Hungary!

Vissza